There was an error in this gadget
Enjoy Yr Life.... TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNG BLOG SAYA :)......

Wednesday, June 22, 2011

adooiii.... ^_^"

hai....salam...

Aq baru shj start kuliah selepas 3minggu bercuti...... sebelum start semester baru..... aq risau sangat.... sebab takut kalau dapat result yang teruk..... tapi alhamdulillah.... aq berjaya dapat rsult yang baik walaupun tak dapat 4flat...hehe.... syukur sangat....

Disini aq nak cerita la sikit pasal perjalanan kehidupan aq sejak pulang  ke kampus hampir seminggu yang lepas setelah soronok bercuti......:)

1st day hari ahad aq blik la macam biasa pukul 12.30 bertolak daripada rumah......dengan menaiki motor honda EX5 kesayangan...hehe....
lepas tu....selesai pengurusan asrama..... aq nak pulangkan kunci bilik stor dekat pejabat.... tapi tanpa diduga.... ya Allah....aq terserempak dgn perempuan yang pernah aq sayang dulu..... mungkin dia nak wat urusan asrama disitu..... woooooo aq terkejut gak.... lantas lidah ku kelu...tak tahu nak buat apa.......hehe
 aq pun buat2 la macam tak nampak.... ermmmm mungkin orang cakap aq ni sombong..... tapi nak buat macam mana.... situasi hari tu teramat sukar bagi diriku....huhu.... aq pun tak sangka lak dia orang yang pertama aq jmpa dikampus tu....ya Allah.... adoiiii......huhu^_^"

hari seterusnya..... masuk kelas.... dapat la jadual untuk semester baru ni..... woooooo lagi gempak.... dengan pengurusan jadual kelas yang agak banyak dan memenatkan.... dengan tambahan subjek yang aq tak berapa suka....huhuhu...tapi takpe la...ilmu punya pasal aq sanggup terima... :)

lepas tu dew la sorang lec ni..... cakap pasal rslt ktorang...... aq tak kisah la dia nak perli ke kata rslt ktorang ni teruk2...( untuk subjek lec tu jela) tp yang paling aq tak berkenan....siap dew bawak salinan kertas jawapan esei yang rendah markahnya....pastu lec tu pun bacakan esei dak tuh.... wooooo memang aq tak berkenan dengan pew yang lec tu buat.... tp nak buat macam mana...aq ni cuma pelajar je....so... kena la ikutkn jer... ermmm

hari ni pulak tiba2 aq dikejutkan untuk hadirkan diri membuat latihan ( main caklempong) di studio.... kata pengurus kumpulan aq tu " kita kena buat show esok pukul 2.30 ptg.... kita main 2 lagu yer " adoooiii.... aq da la tak berapa ingat lagu2 ni....tpi nasib baik la cuma 2 lagu jer yang nak dimainkan..... nak taknak kena la semangat untuk jaga nama baik kumpulan muzik aq tuh...hehe.... insya Allah.. moga2 persembahan aq esok berjalan dengan lancar dan jayanya...amin....


hampir seminggu aq berada di tempat aq sambung belajar ni..... macam2 perkara berlaku....ada yang pelik... mengejutkan dan macam2 lagi la...... cuma kita shaja yang perlu bersedia sepanjang masa untuk menghadapi segala perkara, masalah dan ujian yang bakal kita hadapi sepanjang menjalani kehidupan ni.... moga2 kita akan berjaya......

No comments:

Post a Comment