There was an error in this gadget
Enjoy Yr Life.... TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNG BLOG SAYA :)......

Wednesday, July 27, 2011

sakit lutut =..="

adoooiiii..... tiap2 kali aq terlebih aktif bersukan..... lutut aq mesti sakit..... masalah ni da lme aq alami sejak 2tahun yang lepas......
Aq tak tahu apa sebenarnya punca sakit lutut aq ni.......... tapi kadang2 aq pernah terfikir...mungkin kesan daripada kemalangan yang pernah aku alami dahulu???errrmmmm mungkin.... sebab dahulu aq sering mengalami kemalangan jalan raya ( motosikal)... pernah sekali, kira remuk jugak la motor sebab kemalangan...... tapi aq tak pernah ambil peduli tentang keadaan aq secara menyeluruh.... pergi jumpa doktor ker.... buat x-ray ker...

Mak aq pun selalu ingatkan aq untuk pergi jumpa doktor.....cuma aq ni jer yang malas....sebab perkara yang paling aq benci ialah jumpa DOKTOR.....hehe...

errrmmmmm...... sakit pada bahagian lutut ni teramat lah perit....cuma tuhan je yang tahu pe yang aq rasa..... tapi salah aq jugak sebab xnak pergi jumpa doktor...... dewww tak cara lain selain jumpa dengan doktor????hahahaha....

Aq suka bersukan..... dan aq juga sayangkan kaki aq...sebab nak guna lama kaki ni........ insya Allah.... satu hari nanti pintu hati aq akan terbuka untuk pergi berjumpa dengan doktor...hahaahha....

kepada anda semua....jagalah kaki anda....... kerana ia anugerah Tuhan yang xternilai.............. da.... :)

No comments:

Post a Comment