There was an error in this gadget
Enjoy Yr Life.... TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNG BLOG SAYA :)......

Friday, August 5, 2011

hapuskan memori cinta duka!!!

Setelah sekian lama memori terindahku bersama sidia yang ku simpan lam laptop aq....akhirnya berjaya jugak aq memberanikan diri menghapuskan semuanya tuh masuk lam recycle bin....hehehe..... pada mulanya agak sukar untuk aq melakukan sedemikian....namun dengan skongan dan dorongan kawan2..... aq menjadi lebih berani....huhu..... takpe lah.... kalau aq simpan or buang segala kenangan ngan sidia....bukannya sidia tuh nak peduli pun...huhu.... kadang2 pernah gak aq terfikir....mungkin inilah caranya untuk aq melupakan sidia tuh..... eermmmmm boleh jadi gak....sebab dah hampir seminggu aq deletekan semua memori bersama sidia tu.... aq macam da lupa macam mana rupa paras sidia tu..... mungkin ini adalah petanda yang baik....... moga2 aq akan terus melupakan sidia dan segala keperitan yang aq rasai....... bukan  aq taknak cari pengganti..... tapi sebenarnya apabila aq mencari pengganti demi untuk melupakan sidia, akan lebih menambahkan lagi masalah dalam hidupku...hehe...so baik aq single dan tambahkan lagi kenalan baru......hehe... dah..dah chow dulu salam :)


2 comments: