There was an error in this gadget
Enjoy Yr Life.... TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNG BLOG SAYA :)......

Friday, August 12, 2011

kenangan tinggal kenangan,,,,

Cerita dari zaman sekolah...... aq seorang yang sangat ego dan ceria..... nakal tak reti duduk diam..... aq selalu jadikan kawan2 aq sebagai bahan untuk bergurau...sampai ada yang menangis la bila aq jadikn dia bahan....hahahah jahat giler lah...ehehe... tapi kadang-kadang aq pulak yang terkena, aq lak yang dijadikan bahan untuk bergurau didalam kelas. kalau dalam kelas dew 30org.... 1 lawan 30?? mesti lah 1 tu kalahkn?? so yang 1 tu aq lah orang nye hehehe :) rindu sangat2 masa zaman sekolah....

Soal cinta pulak..... aq tak pernah kenal apa itu cinta sejak dari zaman sekolah.... kalau nak katakan aq ni takde perasaan kat perempuan, xdelah sampai macam tuh...tipu lah kalau aq xde perasaan kat perempuan langsung sebab aq ni pun manusia biasa..... sifat semulajadi minat pada perempuan tu tentu ada..... kalau takde tuh kira songsang dan xnormal lah heehehehe..... aq minat pada perempuan xdelah sampai nak KAPEL2.... berchenta sepenuh hati..... aq cuma berkawan jer.... sebab aq selalu ingat pesanan mak..... "pergi sekolah belajar.... jangan nak berCHENTA2!!" hehe..anak mak la kata kn...:P

Itu masa zaman sekolah.... tapi bila da abes skolah aq sambung belajar lak kt IPTA... aq mula teringin nak berCHENTA ni..... adoi.... sekali bertentang mata jer nga dak pmpuan tu aq terus jatuh cinta.... lemah giler aq ni...... so aq mula berKAPEL2 ni.... ni lah 1st time aq mula berkapel...... eermmmm kalau da masuk alam percintaan ni mesti ada suka dan duka..... yang sukanya bila kapel2 ni henset tak penah terlepas daripada tangan.... mesej selalu masuk....kira xbosan la...seronok sangat :) itu yang sukanya.... tapi yang dukanya camne lak??? ermmm yang duka xnak lah cerita.... hehee :) aq ni jenis yang mudah percayakan orang dan mudah timbul rasa sayang pada orang.... aq gak seorang yang sangat2 setia..... bila aq sayang orang... aq sanggup buat apa jer tuk orang tu tanpa pikirkan pasal aq.... bila aq sayang orang.... aq selalu risaukan dan rindukan orang tuh..... itulah aq.....aq yang terlalu sayangkan cinta.... tapi bila berlaku kedukaan pada diri... terasa menyesal lak bercinta dan berkapel ni..... ermmmmm.....

   Dahulunya masa zaman skolah... bertahun2 aq single...... dan kini  aq kembil single balik hehehe..... dah setahun lebih kot aq single..... aq xmenyesal bila aq kembali single....malah aq bersyukur sangat2 kerana dapat menjauhkan diri daripada terus terjebak dengan maksiat..... kalau nak bercinta pun biarlah aq bercinta dengan keluarga aq jelah hehehehe..... :) kalau dalam kelas.... bialah aq bercinta dengan pensil, pen, pembaris, pemadam, kertas kajang, laptop....................... kerana mereka xpernah melukakan aq.... mereka setia pada aq.... kalau nak mencari yang setia dan jujur seperti mereka dalam dunia ni.... sangat2 sukar..... kalaulah aq dapat putarkan balik masa silam aq....... aq nak buang kenangan masa cinta/ kapel2 aq tuh..... tapi apakan daya....aq xmampu... yang belalu biakan ia berlalu..... kenangan tinggallah kenangan.....

^_^

No comments:

Post a Comment