There was an error in this gadget
Enjoy Yr Life.... TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNG BLOG SAYA :)......

Tuesday, December 27, 2011

cuti nak abes :(

Assalamualaikum......
Pejam celik, pejam celik... tinggal berapa hari je lagi nak mula semester baru... bila da start sem baru...kena la bersiap sedia untuk hadapi tekanan otak sebagai seorang mahasiswa.... dengan asgnment nya.... dengan pensyarah nya... dengan kafeterianya...hahaha.... semua ni akan memberi tekanan terhadap diriku yang lemah ni...eeuuuwwww...geli lak aq..haha..

tp aq tak kisah sangat semua tu.....yang aq kisah nya adalah rsult exam.... aq masih tak tahu macam mana lagi rslt aq....ada yg gagal ke.... 4flat ke hahah.... aq ni jenis yang tak kisah rsult aq cemerlang or tak.... yang penting aq lulus semua subjek dah la.......hehe

perancangan awal semasa cuti:

1st aq ingat nak kerja kat shell... jadi casher ke.... leh gak dapat income masa cuti ni...tapi semua tu angan2 belaka...... alik2 aq dipanggil oleh kementrian belia & sukan (KBS) untuk hidup kan balik persatuan belia yang aq pernah tubuhkan dulu pada tahun 2008 (aq pengerusi kelab yg pemalas haha).... aq gak dipanggil oleh kelab2 belia yg lain untuk bergabung dengan mereka dan menubuhkan MAYC kwasan aq
perwakilan belia negeri sembilan
.... ada la sedikit program yang dapat dilaksanakan masa cuti ni (karnival sukan)..... so sepanjang cuti ni...kerja aq meeting....meeting dan terus meeting.....hehehe.... (tak kisah la yang penting bila meeting ada makan2..tu yang best!! walahh!!)

bila semua program da selesai... aq da takda kerja.... so duduk jela kat rumah... makan, tido, dota, movie, makan, tido, dota, movie, ....giler pemalas aq nih!!! tapi yang pelik...tak gemuk2 gak aq ni....eermmmmm....hehehehehe.....

so sekarang aq membilang hari jela dan kemas2 barang untuk pulang ke kolej...hehe... semoga kawan2 ku yang berada diluar sana dalam kedaan sihat sejahtera.. tu jela... aq doakan kawan2 yang nak pulang ke kolej nanti semoga selamat sampai ke destinasi....amin~ ^..^

No comments:

Post a Comment